loading...
!! tik taak !! تیک تاک !!
عادل اعتباری بازدید : 12 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود با کيفيت 128 : Download

منبع و پسورد : wWw.021-DL.TK

 

 

متن اهنگ :

[اینتروداکشن]

خشی ، ساعی ، پایا ، ما‌فی‌


خشی گلایی که میزنهو پاسایی که میده/ناب مخم میره ناسا ایده میده

تیک‌تاک روی فیت با پایا کی‌ شنیده ؟/ بیا اینم گنگ میرم جنگ با ما‌فی‌ یه بیتش

[ورس # ۱ ]

(مافی‌‌)

من اینجام بین یه عالمه پلیس / اینجا یه عالم دیگست که عالم تو نیست

من تفریحم با تو فرق داره/ فرق بین ماتو براقه 

پس فک نکن اونی که برندست یه کاپ داشت / فقط  براش میمونه بدن دارد باشگاش

تهران شده درندشت آسفالت / نصف مردمشم نفس تنگه اسم دار

تو ورسام بهت انگیزه میدم/ تو تهران کم دیده میشم

  وقتی‌ که میگن/ردی گیجم/خط می‌شه دیدم/ چرخیده ویدم/

دختر ترسید/لرزید/خندید/رد مید/ وقتی‌ ک/ فهمید/ پک اصلی جیبم/ حرفی‌ که میگم zarbi که چیدم/ درگیره چیمن؟/ (هاه) گندشون رفت زیر چیزم/

[کروس *۲ ]

(ما‌فی‌ & ساعی)

هیزمو بجو  کیکمو بجو یه سری هیکلو نگاه .هی‌ منو نگاه .

          چون من برق دارم ۷۰۰مگا وات!!!

[ورس #۲]

(ساعی)

می‌خوام رو بازوم بزنم پوف نداریم هانی/همه بازشون گندست رو مسترا irani…

ما از اون مخ طلاییاییم که میخوایم با بیتامون مفت دراریم مانی/

رپه فارسی کلی‌ کش آورد پیشم/ مسیر کفه دستامه مس 8118

به باربیا میگم بچاقین اومدم / میخوان بترکم میان به جا مین رو تنم/

من تو ۵۰ سالگیمم یه جایی‌ تو رپ ام/ باطنم جوون شک نکن به بنژامین بودنم/رایم فست؟ قبوله قلم نوکش فراری رو ورق

آمپرم چسبوند/مایک من تتومه/باتل‌ام پهلوم/چاپپرم زبون/ساند ترکم پوله targetam همونه زدم خوردش ۳تا تیر تو هدف/میشه با پارکرم/مارکتم/پارک ارم/هایپرم داد بزن/ ساید من معلومه/چاکرم تمومه/

[کروس   ]

(سا-ِ & پایا)

ه**ازمو بجا  ککیمو بجا یهسری هیکلو نگاه .هی‌ منو نگاه .

          چون من برق دارم ۷۰۰مگا وات!!!

  ککیمو بجو  ه**ازمو  بچاق یهسری هیکلو نگاه .هی‌ منو نگاه 

            چون من برق دارم ۷۰۰مگا وات!!!

.[ورس # ۳]

(پایا)

۲۰تا قرص واسه ۲۰ تا ک*/میگیره جلوم لب از نگار پگاه

کی‌ داش ت*م داره بیاد  پخ/ می‌کنمت مس خبرنگار نگاه

این یعنی‌ می‌پیچم به پرو پات اینجا میگن پروردگار به GOD 

  میگم چه زود خوردی زمین؟/ میگه  آخه پایا آمارتو گهی ترین

از پا میکنه میگه کو جین؟/ ک*نش گندست روزا میپره میره تو جیم

پلنگارو تحویل میبره میده کوجی/ک بزاره تو فیلمتو بذاری رو موزیک بلانت می‌شه سویشر

از فضاست تیم من فرسنگا دور/ از غذا پرچمم خرچنگ داشت بچمم فقط با دود رد کرد تا اون سر شهرک تا خونشون/ در رفت ناجور/مس پکمن تا روح دید/هی ضعف کرد یارو/ از من نترس اروم/

[ورس#۴]

(سری)

بالا ۱۸ بوده معدلم ولی/ باز با این حال خلم چلم یعنی‌

می‌خوام رو اون یکی‌ کره‌م برم سری/ شب داستانم صبح منزلم /

تو حیات وایساده سینا با سگ/از دور داد می‌زنه خشی چی‌ بالا سگ؟/

واتس آوت داگ ؟!!واتس آاپ داگ؟ / دوستری خبرا چیا باشن خشی پایا سینا با سینا با ۲۰تا پاچن. /

بگ بدم؟ گمشی توش؟ چشت درد/ من چ..م؟ OG کوش  دلت نخواد 

یه دقه / بکشه/ که بشه/چته له/ بد بگن شد بیهوش/حرف بزن گفتی‌ بوس؟/ چی‌؟ هالی شوت خوابم پرید/کلی دوست دارم ولی/ صبح چی‌؟ هم؟ با من  ینی/ شدی دوست؟/ نه باهم همین اونلی توش راحتریم/ با اولین بیلیت/ ما از زمین میریم/ ما اولیم/واقن قوییم دیدید/عجب رلی بود/کردم کلی‌ دود/با من حریف میشید؟/

[کروس*۲]

(سری) 

کیکمو بجا  ه**ازمو بجا یهسری هیکلو نگاه .هی‌ منو نگاه 

            چون من برق دارم ۷۰۰مگا وات!!!  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شما می توانید حدید ترین و بهترین آهنگ های گروه تیک تاک را از ما بخواهید . برای لینک وبلاگ یا وبسایت خود از تبادل لینک هوشمند استفاده کنید . امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید . لطفا در نظر سنجی هم شرکت کنید . "طرفداران گروه تیک تاک"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدام یک از آهنگ های گروه تیک تاک بهتر بوده است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 2,951
  • کدهای اختصاصی